Måndag kväll

Hej hej

Fy vad jag har jobbat matte nu alltså, så mycket matte att jag knappt vet vad jag heter känns det som. Dagen blev iaf ett fiasko, kom till skolan, stressade mig igenom provet, blev nedsprutad av treorna o.s.v. Vilket runk. Men men, imorgon ska jag köpra kl åtta, så det gäller att komma i tid. Ska lägga fram morgondagenskläder nu till och med, det ni. Tydligen ska et bli fint, men det får bli jeans eftersom att jag ska köra och vill ha conversen. Eller kanske mina svarta byxor? Hmm, får nog gå upp och kika redan nu. Efter körningen blir det matteprov, hem och skriva engelska till Alice. Skulle ha lämnat in den idag, men jag har verkligen inte hunnit :/

Jaja, hoppas er dag har varit mer givande än min!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0