Men du

Hej

Jag missade den nedrans bussen, känner mig mycket upprörd. Eftersom att jag missade bussen så kommar jag att missa två av tre lektioner. Nödvändigt att åka dit kan man tycka, men vi ska träna inför en redovisning  i eftermiddag, men ja..det känns rätt så onödigt nu när jag tänker på det. What to do? Har ju design som ska in också, men det kulle jag ju kunna göra imorgon? Vad töligt, jaja. Jag får lov att åka till skolan, då står jag inför nästa dilemma. Vilken buss ska jag ta? Den halv tio eller 20 över tio? det spelar ju egentligen ingen roll, ja, förutom att jag inte hinner med lika mycket design då. Livet är bra svårt ibland. Just nu lutar det mot den tidigaste bussen, men gud va skönt det skulle vara att kunna stanna hemma och träna på kemi istället. Kemi-delen är inte den bra delen, men ja..ni fattar.

Nej, nu ska jag väl gå runt här och fundera på hur jag ska göra med mitt liv. Läsa lite kemi också. Igår pluggade jag till klockan blev nio, då satte jag mig och kollade på DH och 50 first dates medans jag åt mat och glass med strössel och chokladsås. Inte på maten dock. Det var mycket gott.

Nej, den som lever får veta hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0