Tisdag

Hej hej

Det var ett tag sen (igen) men jag var klyftig nog att inaktivera internet och sen varken haft ork eller vilja att lösa detta. Plus at det varit så himla underbart väder. Fram tills idag då. På sätt och vis är det bra att det är uselt väder, då slipper jag må dåligt för att jag är tvungen att sitta inne och plugga. Okej, mår lika dåligt nu, men känner att jag inte har särskilt mycket bättre saker att göra. Just nu skriver jag om Candide och borde egentligen träna kemi samtidigt, men min hjärna är inte tillräckligt utvecklad för detta ändamål.

Till helgen fyller mamma 50, det ska bli kul för vi har köpt en himla fin (men dyr) present till mamma. Hoppas hon blir glad, annars tar jag det.

Så, nu är jag äntligen klar med Svenskan, blev lite mycket, ve tinte om jag kommer våga säga allt när jag redovisar, är ovanligt nervös inför denna redovisning faktiskt. Isch, får tänka på hur skönt det kommer kännas när den väl är gjord.

Får berätta allt som hänt vid senare tillfälle.

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0