Torsdag kväll

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, och det tycker jag att jag har förtjänat efter all slit som varit och som kommer att komma. Usch, imorgon har jag redovisning, på måndag har jag fysikprov och på tisdag har jag matteprov. Det är hårt att vara på topp, ser ni. Åt tacos förut och ska snart gå och lägga mig, men innan dess ska vi röja lite i ett oanvänt rum då vi får gäster över helgen. Just det ja, riskettan imorgon också.

I brist på annat lägger jag ut bilder på min lilla cupcake Eivor:





Är hon sötast eller är hon sötast?

Livet förändras var jag än går
Och det kommer kanske inte alltid va vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

När jag behövde en vän fanns den inte där för mig, alla drar sina egna slutsatser och verkar inte tänka sig att det kanske, kanske, har hänt något? Att vända och vrida för att få fram teorier till varför allt är som det är, att det är jag som gjort fel? Ingen har gjort fel, det är bara det att när jag behövde allt jag trodde vi hade så fanns det inte där. Var tog allt vägen? Jag behövde verkligen en vän. Känns rätt lönlöst att kasta tid på illusioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0