Usch

Hej hej

Rätt länge sen, igen, men sånt är livet. Har klippt gräs hela veckan och blivit brun, på fula ställen :P Har tre olika brännor på bröstet, ingen på magen och man kan skifta ett par handskar om man kollar lite nogrannare på armarna. Ska försöka råda bot på detta i helgen. Fy vilket härligt väder vi har nu ändå. I like it! Ikväll ska jag till Anna ska väl shoppa presenter senare (PANIK!), har verkligen inte hunnit under veckan som varit.

Jag och Carro har haft väldigt roligt denna vecka, vi är väldigt roliga. Vi har vandrat med gräsklipparna i buskig terräng, råkat få Jocke att köra fast med åkgräsklipparen och sedan låtit Jocke skjutsa ner oss på samma ställe som han körde fast. Jag, Carro, en gräsklippare i vagnen och en gräsklippare efter var tydligen något som gräsklipparen inte orkade bromsa. Bromsarna tog inte och vi åkte nedför i en väldigt fart, plötsligt tar bromsen och vi kastas runt, väldigt komiskt, eftersom vi klarade oss. Stången på vagnen vart lite böjd, och Carro fick panik, för hon tappade gräsklipparen  vi  hade efter oss. Gräsklipparen for iväg i en väldig fart, nerför ett mindre stup och landade på sidan. Anledningne till att Carro fick panik var för att gräsklipparen var inköpt under veckan (bara vi som hade använt den) och försäljaren hade sagt att den under inga omständigheter fick vändas på sidan. Allt var väldigt roligt helt enkelt.

Senare samma dag skulle vi tvätta klipparna med högtryckstvätten. Carro stod och tvättade och jag skulle lite smidigt smita under den lortiga slangen, just när jag går under drar Carro till och slangen hamnar först på näsan, på pannan, på halsen och sist på armen. Jag brottades där ett tag innan jag kom under. Sen kollade jag mig i spegeln, haha, lortig överallt. Även detta var roligt, speciell när jag stod och brottades och Carro inte hade någon aning om vad som hände. Hihi!

Över till mycket hemskare saker; har ni hört om de som körde över katten, en gammal stackars katt. När jag fick treda på det satt jag och darrade av ilska, skulle egentligen länka men jag förmodar att alla redan vet om det. Jag vet vilka det var jag...

Det hade lika gärna kunnat vara din katt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0