Yes I walk around somehow, but you have killed me.

Hejs

Sitter här i min pyjamas och förbannad mig själv för att jag aldrig orkar komma upp i tid. Ska ju ha fysikprov idag och hade hoppats på att hinna med 11.15 bussen hem genom att få be om att börja tidigare. När vakanar jag då? Jo, 07.44. Roligt..ja, så nu lever jag i förhoppningen om att jag ska hinna göra provet på mindre än en timma, kommer jag att hinna?

Ja, jag är i alla fall helt klar (om man bortser från kläder) och sitter och väntar på att få komma iväg. Ställde om klockan men orkade inte somna om när jag såg att jag försov mig, så jag var klar när klockan ringde. Hoppas jag kommer med bussen sen då, annars får jag sitta i skolan till fyra :( Inte kul..Har ju förvisso prov att träna på, så sysslolös lär jag ju inte bli.

Jag har fått järnabstinens, jag känner smaken av järn från gafflarna t.o.m. Var förresten en vek människa förr förra veckan och åt köttfärssås hos mamma, efteråt trodde jag verkligen att jag skulle spy. Järn smaken var överväldigande, järn smakar inte gott alltså. Men sen dess har jag varit "ren", bortsett från att mamma hotar mig med att jag kommer dö om jag inte äter fisk och kyckling, så jag gör det ibland, 2 ggr.

Vad trevligt det ska bli med lov, i fyra dagar, sen måste jag gå upp senast 6 i fyra veckor. Roligt. Efter dessa fyra veckor kommer livet att bli en fest dock!

Pratas vid mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0