Innesittarkväll

Halloj!

Ikväll ska jag äta tusen kilo godis och mysa med kissekatten. Hon har ju nyligen kastrerats och Id-märkts, så hon är mycket hängig och ledsen. Något fattas henne :( Eivor skulle ha tratt i tio dagar, hur länge hade hon den? Ja..iaf tolv timmar skulle jag tro. På natten lyckade hon minsann knåpa sig ur den, hur hon lyckades vet jag inte, det verkade omöjligt..Men; Ingenting är omöjligt för Eivor. Kan ej få på den igen, det känns lite onödigt också, eftersom att hon kommer ta sig ur den direkt ändå. Nåväl, stannade hemma från skolan idag, ville hålla koll på henne. Var där i torsdags, men mådde uselt hela dagen så det kändes onödigt att vara där. Känns som jag sitter på tusen nålar hela tiden. Sover ovanligt djupt dock, måste vara mitt nya te.

Det som är himla konstigt är ju att Eivor är tvungen att ha tratt i tio dagar medans mammas kisse, som gjort exakt samma ingrepp (kastrering och öronmärkning), fast på en annan klinik, inte behöver ha det.

Jag mår inte bra.

Ikväll är jag helt solo..ensam i livet..so lonesome I could cry..men jag överlever. Det gör jag ju varje kväll. UTOM på tisdagar då min två bästaste vänner Maliiin och Amandaa är här :) Anna, du är ej glömd, du är också en av mina bästa vänner, men du är ju inte här på tisdagar :P

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long

Kommentarer
Postat av: Pellskii!!

hej! vad för TE injicerar du?^^ peace out!!



// pellski!

2009-03-14 @ 00:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0