Internet

Nej, det finns inget kul på internet, hur många dagar man än är ifrån det. JAG finner iaf inget kul..inga roliga personer som uppdaterar sina bloggar eller bilddagböcker, inte många som skriver ngt intressant, inga roliga spel..nej..nej..

Jaja, kan väl skriva ännu ett meningslöst inlägg som blir till att se så långt ut att ingen orkar läsa.

Hej!

Igår började min första praktikdag och min goda syster Sofia och hennes man Jens skjutsade mig till Hagfors så jag inte skulle komma försent. Hela dagen var allmänt mycket slapp men jag satt ju på helspänn inför körlektionen så inga lugna stunder infann sig. Sen körde jag och kände mig lite sårad efteråt, inte för att jag sög på att köra utan för att jag är så osäker och att körkortet känns så långt borta just nu..men men övning och tidsfördriv löser nog detta. Sen gick jag till skolan och lyckades tvinga Pelle att leka med mig en halvtimma, han skolkade för att jag tvinga han..okej..inte tvinga kanske. En stund senare kom Anna och Malin och sen åkte vi hem. Det känns så kontsigt att vara i skolan när man är på praktik..det känns så annorlunda. Jaja, jag åkte hem till gården och lekte med Frida och mamma innan de beger sig till London, de fuskisarna. Sen följde Frida hem på te och kareoke :) Men känslorna efter körlektionen satt kvar ett tag/sitter kvar men jag bearbetar dem. Jag kan ju inte vara en perfekt förare efter första lektionen liksom.

Idag har det varit praktik hela dagen och vi har börjat med projektarbete. Jag har skrattat mycket åt Emelie, när dagen var slut skulle jag och Carro lite snabbt springa in på Domus för att köpa ett koppe till hennes hund, efter det var det meningen att jag skulle springa till pappas jobb. Vi var därinne till kl 4..inget springande till pappa där inte..tiden går förbi så fort ibland.

Planerna idag lyder iaf laga mat, städa badrummet och åt katten, kort promenad om det hinns (antagligen ej), träffa Amanda och Malin :)

Idag såg jag en snyggen en :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk att det faktiskt är ett tag kvar tills du fyller år och att du faktiskt inte måste ta det direkt när du fyller =) Andas Lovisa! hihi det var en mycket trevlig kväll förresten ^^

2009-03-25 @ 22:23:59
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0