Lördagkväll

Hej igen!

Just nu lagar jag lasagne och vitlöksbröd..eller ska jag säga vitlöksbröd med tillhörande lasagne? Jaja, har även städat två rum idag, sovrummet o vardagsrummet, det blev mycket fint. Jag har sett på matchen, vilken utklassning av färjestad alltså, blev nästan tråkigt att se de sista tio minuterna, och strukit tvätt undertiden. Tvättstrykningen gjorde att jag missade de första målen, lite trist. Jaja, ikväll blir det fruktsallad och mys och imorgon ska jag övningsköra och städa resten. Och givetvis vara nervös inför körlektionen på måndag och praktiken med tillhörande redovisning i aulan. Det känns jobbigt..mycket jobbigt.

Nu ska jag se på Robinson.

Kommentarer
Postat av: Malin

När är redovisningen så man kan komma och heja? ;)

2009-03-22 @ 16:08:19
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0