Matte...

Halloj!

Jag har matteprov imorgon, som alla andra redan gjort. Det känns jobbigt, gjorde nyss ett kapiteltest..det gick inte bra. Tror inte jag kommer få IG dock, däremot finns risk för detta på kommande fysikprov, jag är inte bra på det där, har varit på gränsen till G på varje prov nu..och detta kapitel känns svårare än de förra. Detta bådar inte gott..Jaja, ska inte haka upp mig på det nu, har ju så mycket annat att göra, som träna på matte, göra engelska bokrecension, engelska uppsats och träna Svenska prov..yeeey!  Jag har ett så roligt liv just nu. emn idag blir det inte så mycket mer, ska se 2 1/2 män, äta ngt, dricka te och sova sen..mmm, jag behöver vila i detta vinterrusk.

Har köpt ett te som heter "Kvällste", detta ska vara mycket avslappnande med lavendel o citronmeliss, hoppas på en skön natts sömn, känns inte som om jag sovit ut ordentligt sen torsdagen på lovet. Det har varit så himla mycket, är jag inte sjuk så skriker katten natten lång..gaah. Men nu har hon iaf slutat och är lika söt som vanligt, o stackarn ska opereras i övermorgon, stackars Eivut :(

Har inte druckit kaffe sen i måndags, detta är mycket starkt av mig. Jag vill inte vara beroende..tycker jag har lyckats med denna avbrott mycket bra. Går dock runt som en zombi och vaknar inte till  ordentligt förrän lunch-tid..men men. Ska no antagligendricka det igen..men en liten paus är bra..vill se hur länge jag orkar. Vem som har kontrollen liksom :P Tråkigt nog är detta enda motivationen jag har till att inte dricka kaffe, så det bådar inte gott. Utan mål ingen kämparglöd! 

Jaja, nu ska jag hoppa i duschen o sen blir det  2 1/2..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0