Men ååå..

Ska hoppa i duschen nu så jag ska kunna se någorlunda ut i håret imorgon..som jag sett ut denna vecka alltså, inte en vacker syn; mitt hår har stått åt alla håll o kanter, många lockar..jag såg helt enkelt grostesk ut. Jaja, idag har jag ätit mitt anda mål mat denna vecka! Eller ja..åt faktiskt äggröra imorse..nåväl. Mat är gott. men jag funderar över kaffet ja..har mått mycket dåligt när jag inte få dricka, men idag har jag mått mycket bra, ska pröva utan kaffe imorgon också, men ändå ta med pengar..om utifall att. Vill ej...

Förbereder mig på en hemsk natt med galen, löpande katt och upprörd man. Jippie, dagar som nätter är alltid lika roliga! Nej, nu ska jag ta o ducha och dricka lite blåbärsdryck :)

Förresten; sa ju att jag inte var sugen på kaffe så mycket, har fått nytt beroende; coca cola. Tillfälligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0