Mitt usla immunförsvar

Ärligt talat så är jag nog oftare sjuk än frisk, det är sant. Iaf under detta år :( Vad är det för fel på mig? Jag är alltså, som vanligt, mycket sjuk :( Okej, idag är väl en bra dag..en bättre dag iaf. Tror jag orkar till skolan imorgon..men vi har matteprov då, som jag inte orkat träna på (om jag inte får överskottsenergi idag). Jaja, inte tränat tillräckligt på..och jag måste ta ut mitt Id-kort så jag kan gå till apoteket och hämta ut mina piller utan att få skäll. Detta måste ske senast torsdag..lär väl åka till skolan då. Men ändå om jag kommer så vill jag inte göra provet..jag vill ha längre tid på mig, har verkligen varit helt borta hela dagen igår. Gaah, vad svårt det ska vara. Min mamma får bestämma :) 

Sjuuuk..

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms Maliin, men som du vet är jag en mycket fattig brud när det kommer till telefoner och dessas påfyllning.

Kommentarer
Postat av: //Anna

Loooovisa.,.. ja, du får ta och dra dig te skoolan.. ;).. tråkit utan diiig =)..

Krya på dig.. <3

2009-03-04 @ 20:02:20
Postat av: Malin

det är lugnt! Jag glömde bort att du är en fattiglapp för tillfället ^^ Åk bara till hagfors och fixa id-kort och piller då =)

krya på dig inför helgen L! vi ska ju leka =D

2009-03-04 @ 21:58:24
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0