Mrr..

Jag duger inte till att skriva inlägg på min laptop, som det senaste..allt är vitt; men markera så ser ni en text, något ihopkluddad..jag lyckas trycka på ngn knapp. Är inte ett datasnille, men mina efterforskningar har visat att det är knappen längst ner och näst längt till vänster på laptopen. Någon som vet hur man ändrar tillbaka detta? 'Cause I sure as hell can't figure it out! Nåväl, förövrigt har jag lite ont i huvudet, har ju, som sagt, slutat med kaffe. Varför vet jag ej ännu..Hmm, något mer? Ja, jag ska börja praktiken på måndag, hela två veckor på metso..yeey. Skönt att jag kan hänga hos pappa och åka hem med han när jag slutat iaf :) Då slipper jag bussen, trist är dock att jag även slipper Malin o Amanda..och alla andra roliga. Har även min första köris på måndag, till en början var jag inte särskilt rädd, men kan ju säga att Amanda o Emelie skrämt upp mig lite. Är nu mycket nervös, får öva i helgen :)

Jag fick förresten se på mitt svenskaprov om renässansen igår, jag är mycket nöjd..mer än nöjd. Jag fick 62p av 64p tjihoo, jag känner mig mycket duktig, ursäkta om jag låter mallig, men skolan har verkligen känst usel väldigt länge och likaså mina prestationer. Hoppas det fortsätter i denna anda. Förresten så ska vi göra en redovisning i aulan sista dagen på praktiken, är redan rädd och det är om ungefär tre veckor.



Ölands djur- nöjes- & vattenpark..ack ljuva sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0