Torsdag

Till Simon; Ett runkvirus är ett virus (kan förekomma i alla olika former, sjukdom, datavirus) som bör dö och gör en mycket upprörd. När man är riktigt upprörd sätter jag alltså "runk" framför orden :) Det är mycket effektivt, trots att många blir aningen upprörda :P

Hallo!

Jag är frisk..tjihoo! Det ska bli mycket kul att gå till skolan imorgon! Kommer skratta hela tiden och slå mig på knäna..eller inte. Jaja, trots att jag måste till skolan så är det kul o va frisk..man är mycket friskare då än när man är sjuk. Haha, va rolig jag är..

Är mycket trött på att saker och ting. Har många exempel, men som när någon jämför poäng på ett prov för att känna sig bättre och det senaste; Att sterelisera en katt! Hör och häpna, det går att tävla i. Det är ju säkert inte så..är väl bara paranoid och på väg att få lappsjuka men men..ni ska få höra ändå:
Jag ska sterelisera och öronmärka min Eivor på Onsdag i Torsby. Detta går på 1038 kr, vilket inte blir alltför mycket då jag och T delar lika på det. Nåväl, tydligen så blir det mycket billigare att göra det i Karlstad. Frida bor ju där, så det är ju självklart att de gör det i Karlstad. Men de andra ska åka flera mil för att få det gjort och där kostar det ju bara 800 kr. Jag känner som så; vad spelar det för roll? Jag vill inte att min katt ska behöva åka uppstressad i en bil (hon tycker inte om att åka bilen) ända till Karlstad för att då "tjäna" pengar på det. För benisn är ju gratis^^. Jaja, blir lite upprörd över detta, för alla verkar tycka att det är jag som gör fel..

Sen körskola också, det är också ett problem att jag går i Hagfors tydligen, för det är ju mycket billigare i Torsby, för bensin är ju fortfarande gratis! Och tid till att åka dit har jag ju massor av!

Så, nu har jag avreagerat mig på det lite..och äntligen har markattan somnat, hon har varit galen hela natten, skulle inte förvåna mig om vi blir vräkta :P


Blixten i ögat :/


Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiee! Va kul att du är frisk =) saknar dig i skolan och jag behöver verkligen prata med dig!

2009-03-05 @ 18:59:10
URL: http://malinskiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha,tack för förklaringen :)

2009-03-05 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0