Lovisa

Hej hej hallå!

Nu är det Lördag och jag gör inte något särskilt, är det ovanligt? Det känns mycket skönt, har fått lite av en långhelg eftersom att jag var ledig igår, det känns skönt :) Igår så var jag och T iväg med kissen till Torsby igen, de tog hennes stygn och hon var mycket duktig, rätt förvånande när det gäller det vilddjuret. Sen fick vi boka ÄNNU en tid till veckan eftersom Eivor lyckats skrapa bort halva tatueringen i örat, hos kliniken vart de väldgit förvånade. Jag sa till Tobbe att det var bättre att vi lät henne flytta in dit o hämtade henne när allt var över.

Igår kollade vi lite på en ny lägenhet, men det hela verkar väldigt komplicerat för tillfället. Vi är Hobo's med andra ord. Jag prövade även Ben & Jerry - glassen..inte särskilt god. Det blev mycket kaka, då slösar jag hellre 50 kr på en bunke Ben & Jerry's eftersom att det är glassen som är det goda :) Sommarens favorit kommer antagligen att vara chocladiga Temptation. Får inte heller glömma att jag bakade bullar och skrattade rått åt Sofia för att hon brutut lillfingret. Rätt fullspeckad dag igår med andra ord.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, ska städa lite och ta en promenad iaf..annars ingen aning. Har hittills bara siuttit o kollat på TV.

Förresten ska vi ha en hejdundrandes utflyttningsfest på "Marteen". Ni, mina få läsare, är alla bjudna :P Tror jag? Kan gissa ungefär vilka som läser, så de jag tror jag vet läser är bjudna. Men vissa dagar är det jättemånga som läser, eller så är det samma personer som läser flera gånger? Fattar inte riktigt det där med statistiken, men iaf så kanske inte alla som läser är bjudna ändå? Tänk om mina ärkefiender läser? Exemplvis Amanda "P" Bergkvist.

Heddah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon läser inte och hon vill inte komma!

2009-03-21 @ 23:30:13
Postat av: Malin

hihi ^^ jag kommer!

2009-03-22 @ 16:06:50
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0