Älskar

Hej!

Nu var det ett tag sen, mitt internet har krånglat ack så mycket, kör fortfarande på att sno trådlöst, trots att  vi faktiskt fått internet flyttat hit. Vi orkar inte åka o hämta modemet med andra ord. Så nu sitter jag här och hoppas att anslutningen ska h¨lla sig en ittybitty-stund till.
  Nu sitter jag iaf i min "lilla" lägenhet och glor. Ska snart göra mig iordning och sedan hoppas på fint väder så att jag kan gå ut och påta i min vän trädgården. Fattar det verkligen inte, på mindre än en vecka så har jag börjat älska att påta i trädgårn'. Knäppt men sant, vill till plantagen och köpa Alpklematis fortast möjligt. Jag har blivit en blomfjolla och lilla Eivor har blivit en blommig utekorv. Det är sant, hon är ofta ute och får därför världens luftigaste päls, vilket får henne att se tjock ut. Plus att hon, som vanligt, äter fiskfest som en madcat. Hon börjar bli tjock och snufsig, I like it. Något Eivor inte tycker om, på tal om Eivor, är att det finns en viss katt vid namnet Tor a.k.a Lellen som älskar Eivor så mycket att han försöker våldta henne och lukta henne i rumpan hela tiden. Inte populärt. Men innerst inne älskar de nog varandra. På tal om att älska så älskar jag Tobbe, så otroligt mycket. Efter allt som hände i Lördags så var det en person jag ville ha hos mig hela tiden och det var Tobbe. Även om det var hemska saker som hände så för det alltid med sig något gott, i detta fall insikter. Jag älskar honom!

Nej, nu ska jag väl äta godis i vanlig ordning, Tobbe har ju haft med sig en del  från cloetta, om jag inte har nämnt det :) Har levt på centerrullar i flera dagar nu. Gott det är. Intalar mig själv att jag får äta hur mycket jag vill när jag är ledsen och har mens, men jag tror inte riktigt på det. 

Nej! Tobbe vill att vi städar ur den gamla lägenheten! Jobbigt. Tillbaka till nuet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0