Dubbelmoral

Sitter här och känner mig aningen upprörd, inser sedan vilken dubbelmoral det är att känna så. Det gör mig inte mindre upprörd dock. Tror och hoppas att jag inte har så mycket att oroa mig för om det nu skulle bli så.

Ikväll fick det bli lugnt, kan behövas känns det som, men tristessen tränger på, det gör den ju. Dagen har varit alltför lång och jag har varit alltför rastlös. Vid sju kom Anna och vi gick o köpte varsin glass och en cheddarpop-påse. Vi gick i snigeltakt hem, men giltig anledning dock ;) Sen spelade vi TV-spel och åt. Ja, sen har jag inte hunnit med mer. Förutom att känna mig upprörd dåra. 

 





Han är ju så fin att amn blir skakis.

 

Kommentarer
Postat av: //A

Ja, fort gick det inte iaf ;) he he he..

2009-05-03 @ 11:41:21
Postat av: //A

Ja, fort gick det inte iaf ;) he he he..

2009-05-03 @ 11:41:56
Postat av: Amanda

P? Vad är fel?

2009-05-03 @ 11:50:36
Postat av: Malin

hmm.. jag behöver prata med dig

2009-05-03 @ 22:07:55
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0