Jag funderar på att bli känd

Hej hej hallå dagboken!

Jag har lurat bort min katt och nu hittar jag henne inte, jag har inte lurat precis, men hon följde med mig och sen ville hon inte med in till mor och far och nu är hon borta. No! Jaja, än så länge är det väl ingen kris. Hon leker nog bara, men är hon inte här om nån timme blir jag riktigt rädd. 

 Jojo, det jag ville ha sagt är att jag funderar på att bli känd som bloggerksa. Undra hur mycket pengar jag skulle kunna dra ihop om jag var riktigt känd, som Kenza. Det vore häftigt och jag skulle antagligen få liiite mer än 1050 i månaden. Jag funderar på HUR jag ska blir känd, vad som ska vara mitt kännetecken. Jag kan nog bli slå "15 år och väntar tvillingar" (om jag inte skaffar mig femlingar, bloggen skulle heta "18 år och gravid med femlingar") så graviditetsgrejen kan jag nog stryka (phew, vill ej ha barn än :P) En skönhet som Kenza kan jag nog tyvärr inte bli över en natt. Nej, jag är mer inne på en humoristisk blogg. Min favoritbloggerska är Egoina. Hon är väldigt underhållande och jag skrattar mycket. Läser även Paows blogg,  men även ifall jag tycker att hon är en cool tjej så känns det inte riktigt som mig. Nje, humoristisk är nog mer min grej. Men egentligen borde jag nog bara lägga ner hela kändiskuppen. Det lär inte funka.

Idag har varit en bra dag, även om jag köpte en snickers som var flera mil från att vara lika god som en av Anns kakor. Varför köpte jag snickers? Jag har fem kilo godis hemma, minst. Jaja, på bussen hem idag trodde jag att jag skulle spy hela tiden. Mådde illa som fasiken, min egenställda diagnos var brist på något ämne, typ järn? Men jag vet inte..

Nu ska jag leta katt och se på grey's

Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0