Liten katt

Hej hej

Sitter här och jammler med Eivor. Mest hon som jammler dock, piper och verkar känna sig väldigt åtsidosatt när jag inte har tid med henne.

Det var ett par dagar sen nu, lite mycket har hänt. Orkar inte skirva om allt just nu, eftersom att DH börjar om tio minuter. Det är mycket bra tycker jag, ska hoppa upp i soffan med filt, katt och godis i högsta beredskap och njuta lite av den lediga tiden som jag nu har. Om sisådär en dag blir det tusen saker att göra igen. Herregud vad saker det är alltså. Matteprov, kemiprov, svenska redovisning, engelska mojs, fysikprov, riskettan, nationellt prov..ja, you name it! Men men, jag lever i nuet och njuter av tillvaron.

Hmm, i lördags var jag i alla fall i sunne med Tobbe, Mattias, Micke (chaffis) och Mickes kompis. Vi åkte Fairline och jag kände mig väldigt tuff. Lina joinade ganska snabbt när vi kom till sunne och likaså gjorde P-A. Jag och Lina gick av efter en stund och gick på förfest till kolsnäs. Ingen ville in, sen ville jag in och jag och Lina skulle gå. Vi gick ner i trappuppgången till dörren (trodde vi) och sa till Rebecka (?) att vi skulle gå in på kolsnäs. Sen gick vi ut, till en balkong. Allt var mycket komiskt och lite skämmit eftersom att vi var så säkra på att det var utgången. Vi sprang utan att stänga dörren ordentligt. När vi kom ut insåg vi att vi inte ville till kolsnäs och gick o mötte upp de andra på torget. Jag bestämde mig för att köpa strips, men när jag kom fram till stånden var jag hur nära som helst på att köpa kebab, sen insåg jag att jag var vegetarian. Hjärnan är inte riktigt med när man är ett fyllo. Nåväl, kvällen var väldigt trevlig men i söndags kändes det inte riktigt bra ska jag säga er. Plus att vi var tvugna att städa ut hela lägenheten. Allt slutade med att vi anlitade städservice. Men tro inte att vi var lata, vi städade faktiskt hela två rum.

Ja, det var helgen i stora drag. Veckan har gittils bestått av skolan (usch), fysikrapport (usch), programmeringsprov (usch), hjälpa sofia med matten (törrt, men ändå glad att dela med mig av min kunskap), godis, körning, teori och allt annat som hör till. Har givetvis ätit kakor. Tog dock den sista idag, känner mig lite ledsen över det.

Nu börjar programens program.

Ha de gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe ja det va fan skoj i lördags=D Vi får göra om detta snart igen:P

2009-05-27 @ 13:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0