Lördag

Hej hej

Det känns verkligen som om det vore söndag idag, men nej. Det är lördag, det känns mycket skönt. Ja, det var ju ett litet tag sen. Kan ju berätta att jag fick mycket köpt på torsdagen; ett jättesött linne (med mindre fin färg) med ett litet hundansikte på, en AC/DC t-shirt, ett par korta mysbyxor/träningsbyxor, ett par gula ballerina skor, ett par svarta byxor och ett par jeansshorts. Tror jag fick med allt nu. Efter det privade vi kläderna hemma hos frida och hon hjälpte mig att göra mig i ordning då Tobbe kom på eftermiddagen och ville leka med Peter innan vi åkte hem. Jag kände mig mycket fin, lockigt hår, fina naglar och fint smink. Min syster är mycket bra måste jag säga. Sen bar det av till byn, inte allt för rockigt vill jag lova.

Igår fyllde min katt år, så vi firade henne lite med leksaker och kattårta. Vi tvättade också och på kvällen åkte jag till Jessica. Det var trevligt att hänga lite med henne. Idag vet jag faktiskt inte. Har äntligern sovit ut iaf. Sen jag kom hem från 24 h har dygnsrytmen inte varit den bästa kan jag säga. men nu sov jag iaf näst intill skamligt länge. Men men, kan vara behövligt ibland. Jag hoppas på flytt idag, men inser att det antagligen inte kommer ske, då hoppas jag på att älsklingen hinner hem i tid så vi kan åka till karlstad. men Frida kanske ska ut, och det unnar jag henne givetvis :)

Hej ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0