Min dag idag

Hej hej hallå!

Idag har jag kört bil, först körde jag mamma till granngården. Det gick inte bra, hackade runt i Nisse på gatorna, men dit kom vi i alla fall. Så fort mamma gått ur bilen och jag och T skulle åka för att fixa ett nytt batteri till mopeden Måns så gick det genast mycket bättre. Så typiskt, prestationsångest kanske? På granngården köpte min underbara mamma en krata åt mig, och en tobaksplanta. Nej, jag ska inte använda den till rökning, endast dekoration :) Sen gav mamma mig en hundring till 4 säckar jord. Jag gillar inte att få saker bara sådär, jag vill inte vara bortskämd. Men men, nu har jag och Tobbe fyllt nya rabatten med jord och tobaksplantan har åkt i jorden. Ska försöka få löjtnantshjärta denna vecka också. Jag känner mig så harmonisk när jag traskar runt i min lilla trädgård. Det känns så himla underbart och somrigt. Går runt och krattar och sjunger, lite tyst för mig själv, "Vad du är sööt, min kära lilla trädgård..."osv. Ni fattar. Jag kan verkligen inte förstå när denna nyfunna hobby kom till, men jag älskar den. Kan inte förstå hur jag kunde leva utan den förr, precis som jag inte kan förstå hur jag kunde leva utan Anns goda kakor. MUMS!

Nej, nu ska jag göra mig skitsnygg och dra till sunne. Ha en fantastisk kväll alla alla, det ska jag ha!

Puss puss



Min lilla Majsi mums!

P.s. En viss person vid namnet Mårtensson trakasserar mig med bilder på söta kattungar och försöker få mig att vilja ha en, hur kan man göra så mot en vek person som mig? Hur? Onda människa. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0