Ner som en söndersnärtad fluga

Mitt goda flyt håller i sig. Gjort två prov idag varav ett och ett halvt har gått käpprätt åt helvete. Nämnde jag något om sjunkande självkänsla i förra inlägget så kan jag tilläga att den nu är nära botten, iaf när det gäller skolan. Det är hårt. Tror jag blir mer pressad när det står sådär irritersamt efter varje uppgift hur mycket de är värde. Jävla piss..

Min goda vän Jessica uppmuntrade mig dock nyss:

Tips! När skolan känns tung och tråkig och du är på gränsen till depression och inget går som det borde, gör du detta: När du kommer hem från skolan går du till apoteket och köper en stjärttermometer av märket "johnson & johnson" Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där komme du finna meningen: "Varje temometer har testats personligen i vår fabrik" Blundaoch upprepa 5 ggr " Jag är glad över att inte jobba på avd kvalitetskontroll på johnson & johnson", le och var glad att du inte befinner dig där :P
Det kanske inte var något ljus i mörkret, men lite roliga var den iaf :)
Krya på dej, eller vad man säger :)

Jessica, jag saknar dig otroligt mycket, tänk när vi gick i nian och sket i det mesta som hade med skolan o göra, vi bara hängde. Det var tider det..goda tider!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, jo dä va tider. Dock gångna tider.. Nu börjar man bli stor och ska leva ett riktigt vuxen liv. Slita för vad man ska ha. Fyjamejjena. Men vad gör man, kan inte göra så mycket annat än slita. Men kom ihåg att man behöver inte slita ut sig totalt för allt som ska göras. Det gör inget att det ena blir lite sämre än det andra, det är liksom mänskligt, tänk på det! :)

Saknar dig också!

2009-05-12 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0