Sovmorgon

Halleloja!

Jag har sovmorgon imorrn, det var då bra länge sen. Exakt en månad sedan för att vara exakt. Så jag kan sitta här ett tag till i alla fall och bara pusta ut. Fick också reda på att kemiprovet är på torsdag och fredag, så kan pusta ut lite på den fronten också. Sen finns det ju aningen mer skolarbete som behöver göras, men det är inget jag ska tänka på nu, halv elva på kvällen.

Igår var jag och T i karlstad igen och köpte förnödenheter: en vindsnurra, en grill (till kommande grillfest som jag ska ha när älsko är i Småland) och en massa städgrejer till flytten. Igår fick vi nycklarna till huset också Spännande!

Nej, nu är det bloggtorka som råder.




Simons galna (men gosiga) katt Pällööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0