Städar

Det är förvånansvärt hur snabbt det går att städa när man väl kommer igång. Nästan hela hallen är bortröjd från flyttmojs nu, kul. Något som är mindre kul är att jag fortfarande (efter två-tre timmar) är lika ledsen. Om ännu inte ledsnare, fäller snart en tår om jag sitter stilla för länge :( Men men, jag brukar ju gråta för det mesta när jag snart ska ha mens, så det är väl inga nyheter precis.

Något som däremot är en nyhet är att jag inte kan låsa upp ytterdörren! Får be Jens om hjälp med detta, som tur är så har jag ju några ytterdörrar till i denna byggnad :| Undra vart vi ska äta ikväll? Haha! Vill gärna sitta ute  men har inga möbler :P Jaja, det löser sig nog.

Jag är inte oledsen än :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0