180410

jeH ♥

Kan inte förstå hur folk kan ta mig så seriöst, 99 procent av det jag säger och gör är ett skämt. 99 procent av mig är ett skämt. Nåja, skämt är väl att ta i men ja..ersätt skämt med oseriös så kanske det blir bättre. Jag tar mig inte ens seriöst. Jag skulle kunna försöka ändra på mig, men varför, uppenbarligen är det ju jag.

Bakfull är jag också, som bara den. Vilken kväll jag måste ha haft igår, ett antagande fårn min sida, då jag var rätt så shitfaced igår. Åkte till byn med Amanda, kanske umgicks med henne sammanlagt tio minuter. Lyckat. Overall var det roligt, men ja..minnet sviker.

Jag gillar inte människor som blir "otrevliga" när de dricker, de beter sig som de gör när de är nyktra, men de blir ändå sjutti gånger otrevligare. Om jag försöker säga något och personen inte tycker samma sak (i regel så missuppfattar fyllot vad jag sa, då hörsel blivit nedsatt), så slutar denne att lyssna, börjar förklara vad som är rätt (gärna med GÄLL röst) och ibland kan även en kamratlig knuff eller puff sitta fint ( denna "puffknuff" blir en rejäl knuff så man flyger bakåt)

Mamma och Frida kommer komma hem till helgen :( Blä..vill ha dem hos mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0