200410

Hejs ♥

Imorgon ska jag få min studentmössa :) Jippie! Har en massa att göra också; projektrapport, pm, läsa hela häftet inför nationella, engelska. Trist men sant. Känner att jag varit väldigt duktig idag faktiskt, fick in all skrivning i engelskan förutom brevet, är rätt nöjd. Ska fortsätta lite på brevet nu, sen ska jag åka på Line Dance. Det är rätt kul faktisk, hur lamt det än må låta. Har rätt konstiga hobbys för en 18-åring skulle jag tro. Men men, så länge jag har kul så är det inte hemskt tycker jag.

Hur konstigt det här än låter så tror jag att jag får mer gjort när jag har mer ansvar. Mamma är ju i England, så jag sköter mestadels av matlagningen och hushållet (jag ogillar pulvermos, vilket verkar vara den enda rätt min pappa kan tillaga), detta gör mig väl förmodligen mer produktiv än jag är när jag inte har några måsten, för jag får mycket mer skolarbete gjort nu. När jag tänker efter var jag nog mycket bättre med skolarbetet när jag bodde med Tobbe också, för då hade jag också en massa ansvar under veckorna. Får försöka att hålla produktionen uppe de sista veckorna nu, för sen tar jag STUDENTEN! Nu vill jag verkligen att mamma & Frida kommer hem!

Hejdå, rumpnissar och rumpnissor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0