All by myself

Hej ♥

Satt nyss och åt, framför datorn. Så kul är mitt liv. Datorn, mitt enda sällskap. En gång hade jag en till följeslagare vid min sida; mobilen, men nuförtiden är det ingen som hör av sig till mig. Jag och mobilen har i stort sett växt ifrån varandra. Förövrigt kunde man tro att jag tappat saltkaret i potatismoset, men det har jag inte. Handen slant bara en aningens aning.

Kanske är det bara jag, men känns det inte som att låtar som spelas i radio o.s.v. ofta stämmer in på en känsla man bär på. Det är väl det som är meningen med låtar, att man ska connecta med dem, men ja. Nu är det verkligen extremt, kanske för att mitt undermedvetna letar efter det. Patetiskt. Inte gör de mig något gott heller, bara säkerställer att jag inte är det enda i världen som mår som jag gör. Det är ju positivt och hjälpande...eller?

Denna vecka ska vi välja utbildning till hösten också. What to do? Vet vad jag ska söka, men vart? Jag har verkligen hela sverige att välja på, men jag har bara tre dagar att välja. Jobbigt. Just nu är väl Karlstad och Örebro mest aktuellt. Men vilket av dem då? Jag borde verkligen ha grunntat på det här istället för att tycka synd om mig själv under lovet. Blä.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hata låtar på radion.

Blä för att välja. Men vi följer Mustasch!!

2010-04-13 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0