Nooooooo


10 orsaker att ogilla mig

1. Jag ser väldigt arg ut när jag är helt avslappnat i ansiktet.
2. Innan jag skaffade linser kunde jag kisa en massa för att se något,
    det kan ha uppfattats som att jag är jäkligt pissed.
3. Jag har humörsvängningar som heter duga.
4. När jag är arg eller ledsen så tar jag ut det över andra, som inte behöver ha något med saken att göra.
5. Jag kan vara rätt svartsjuk när jag är osäker
6. Jag har en tand som sticker upp, någon kanske irriterar sig på den.
7. Jag vet aldrig vad jag egentligen vill, när jag väl inser vad jag vill är det försent
8. Jag har svårt att ta beslut
9. Jag har svårt att få tjejkompisar, verkar nog mest konstig och arg när jag pratar med tjejer
10. Jag har starka åsikter och fullkomligt hatar när folk argumenterar emot mina istället för för sina och blir därför rätt upprörd när sådant händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0