OKLART

Hej!

Mycket i mitt liv är oklart just nu, speciellt morgondagen :/ Jobbigt. Inte utan min Prec, så känner jag! På tal om Preiousar, MY PRECIOUS sover nu..eller så har hon dumpat mig. Men jag tror gott om Pevan, så jag tror inte hon glömt mig.

Mamma & Frida har fastnat i London, det är väldigt tråkigt tycker jag. Saknar dem så, det var meningen att jag skulle följa med Peatear och hämta dem i Stockholm nu, men nej. Blev ingenting av det. Tycker synd om dem. Men extrasemester är ju inte helt fel, om de nu orkar "semestra."

Goodbye, I die!

I'm bleeding out inside
Oh I don't even mind
It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not fair


Kommentarer
Postat av: Your Precious

Jag gillar dig och din blogg :)

2010-04-18 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0