Teddybears

Hej :)

Idag åker jag, Malin o Amanda till Karlstad och ska kolla på Teddybears. Hoppas det blir kul!

Vaknade när Frida kom hem från sitt nattskift, hon var lite upprörd. Jag blev upprörd. Vi var upprörda tillsammans. Frida somnade. Jag köpte öl. Man kan behandla frustration på många sätt. Mitt var öl, hennes sova. Sen finns det säkert tusen saker till. Nu ska jag hoppa i duschen och fundera när det är okej att ta den första ölen. Adam trodde det var bäst att jag gjorde iordning mig först, så jag inte ser ut som en clown när jag ska ut. Var jag absolut tvungen att dricka innan så skulla jag be Amanda o Malin om hjälp att sminka mig, tyckte han. Låter som en fyllekaja.

Jag är en svartsjuk jävel, men inser att jag inte är en ängel. Så långt bort man kan komma. Andra har skäl att bli svartsjuka på mig, om man säger så. Okej, lät rätt självsäkert det där.

Ha det så kul alla alla, det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0