En gång till

Man kan nog vara mer än man tror. Jag tror att jag ska bli mer nu. efter det här lovet ska jag bli den jag vill vara. Den jag är men som har hamnat i skymundan. jag har ångest inför att åka hem nu..faktiskt. Jag vill inte sitta i mamma och pappas kalla hus och ingen har tid att träffa mig..och let's face it; jag har inte så många vänner där. Och har väl egentligen aldrig haft heller. Dagens sanning det..jag vet inte varför. Har så svårt att ta till mig nya människor. Har så svårt att släppa in på livet. Jag är nöjd som det är..nu :)
Jag måste säga att Mustasch är äckligt bra. det är väl därför jag har dem tatuerade..men jag ska inte visa den här..än. Risken finns ju att någon gör samma sak (hahahaha).
Nåja, de har gjort en jävligt bra pepplåt!
I'm Alright. Var min favvo ett väldigt bra tag..till nya skivan kom.'
One down, one to go 
Cause I´m tired being pushed by you 
I know what I can be, look out 
I´m hard headed, I´m about to blow 
I´m gonna show you what I wanna do 
And I know what I can be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0