Min computer

Hejs!
På fredag ska min dator bli brought back to life. Då ska jag bli världens bloggare och lägga upp bilder. För tillfället lånar jag dator av Daniel, känns så onödigt att ladda upp en massa bilder på den liksom.
Är jättesugen på en mini-laptop. Mamma har precis köpt en, känner mig rätt avundsjuk. Jag får hålla mig till min gamla skol-lappis. Huvudsaken är att den funktionerar, att den gillar min skrivare och att ja..det jag sa fast en gång till helt enkelt.
Idag ska jag på en ny lägenhetsvisning. Jag och Frida har varit på två..men ingen har känts rätt. Men det kan ju faktiskt bli ändring på det idag? Nåja, nu ska jag dricka te, äta mammas goda bröd och sen plugga inför tenta.
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0