Mindre bra

Ibland är det lite småsvårt att hålla motivationen uppe. När man varit bergsäker på en sak..och så plötsligt inser man att "Nepp, jag är verkligen ensam"..idag känns det lite så. Men det är okej..det tar tid och man måste få känna sig värdelös och sämst ibland.
Idag har jag en produktiv dag, jag tvättar, ska kolla efter julklappar och städa i ordning i lägenheten. Jag ska rensa kylskåpet imorgon också..så inget luktar skit när jag väl återvänder hit. Ska ju hem imorgon kväll. Kan inte påstå att jag ser fram emot det jättemycket, som jag redan förklarat. Men ja..det blir vad man gör det till. Jag ska ha det bra :)
Funderar på att tvinga ngn att ta en jullovssup med mig..hehe.
Nej, jag återkommer nog..
Ska träffa denna smurf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0