4 saker som jag är rädd för

Jag känner inte för att vara djup i min blogg för tillfället, därför fortsätter mina listor. Denna gång; 4 saker som jag är rädd för;

  1. Att bli vuxen - Samtidigt som jag knappt kan bärga mig till studenten och resten av mitt liv så är jag lite rädd. Rädd för ovissheten. Men, det är bara att ta tjuren vid hornen och övervinna den rädslan. Acceptera livet.
  2. Mycket på samma ställe - Mycket mat av olika sorter på ett och samma ställe, kryp i mångfald o.s.v. Saker det kryllar av, samt ordet "krylla" ger mig rysningar.
  3. Att göra saker jag i slutändan mår dåligt av - Jag kan göra saker som jag tror kommer kännas rätt, men när det väl skett ångrar jag mig något så otroligt. Mitt nyårslöfte är väl egentligen att aldrig mer utsätta mig för sådana situationer. Att älska mig själv helt enkelt.
  4. Döden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0