7 onödiga faktan om mig

  • Jag vill ibland att mitt hår ska se sådär rufsigt-ostylat-jag bryr mig inte ut. Har aldrig fattat hur andra gör, när jag vill sätta upp en slarvig, snygg knut blir det mest slickat efter huvudet, men inser nu att man faktiskt måste styla håret för att få det att se ostylat ut.
  • Jag insåg nyligen vilka under en tuperingskam kan göra.
  • Jag lider ibland av humörsvängningar som heter duga.
  • Jag uppmuntrar folk att berätta vad de verkligen tycker om mig, men blir innerst inne ofta stött och sårad.
  • Jag är ett kontrollfreak när det kommer till min hy. 
  • Jag brukar försäga mig och har svårt att hålla hemligheter.
  • Jag längtar efter sommaren för första gången. För första gången såpass tidigt på året dvs. Jag har aldrig gjort det förut för jag vet att det är väldigt onödigt att göra det i Januari, men i denna vinterkyla kan det inte hjälpas. Hatar att vilja ha saker som är så långt borta.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0