"/

Hej igen!

Jag är fortfarande hemma och är sjuk, när ska det ta slut? Imorgon hoppas jag på att kunna göra något vettigt i alla fall. Då har vi friluftsdag med Top och Teknik, jag tänkte att jag kanske skulle kunna vara med och leka där, men inte göra någon aktivitet innan/efter. Vi skulle leka lekar sen åka slalom eller vad vi nu vill. Realistisk som jag är inser jag att jag inte kommer kunna åka något. Men, som sagt, kanske kunna vara med och leka. För tillfället känner jag mig ändå rätt bra, men har en hosta utan dess like. Har smått panik, för jag ska in med en bokrecension som jag inte ens haft ork att börja på, men samtidigt har jag ju varit sjuk, borde vara en giltig orsak att lämna in lite senare, hoppas jag. 

Just nu funderar jag på att gå ut och få mig lite frisk luft, det kan nog vara bra efter att ha legat inne i fyra dagar. Jag läser också om min framtid, den inom byggen dvs. Händigt att det kom en katalog om just detta. 

 
Saknar den här grejen så det gör ont i hela hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Typ världens vackraste grej

2010-02-24 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0