I like you, but I don't love you

Pojkar förstör. En förstörde mina jeans. En annan min säng. En tredje förstörde mitt hjärta. Det ligger där på golvet nu, och slår för så mycket, men ändå inte. Jag ska plocka upp det, jag arbetar på det. Det slår i alla fall för det viktiga, och det är viktigast. Det slår för mina katter, min familj, My Precious och mina underbara vänner. (Ja, Precious har en egen kategori)

Imorgon ska jag tillbaka till livet, äntligen. Har suttit och ugglat en vecka nu. Vill ut och röra på mig, ska ta promenad sen i alla fall.

Sometimes I get jealous
When I see you
When I see you with somebody new
I like you very much, but I don't love you




Kommentarer
Postat av: Amanda

Pojkar förstör.

Du är my precious Precious

2010-02-25 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0