I'm back

Flyttade alla mina inlägg till denna blogg, har saknat den. Här står ju tre år av mitt liv nerskrivet, det är inget man bara lämnar har jag insett nu. Jag trodde att det skulle kännas bättre att börja om på nytt, men att blunda för saker gör inte att de försvinner. Nåja, har iaf kopierat alla inlägg (det finns säkert ett mycket bättre sätt, men jag kan knappt hantera paint, så det förklarar ju en del), därför har jag "skrivit" så många på en och samma dag.

Nu ska jag börja försöka att skriva lite mer, det är faktiskt ganska kul när man väl kommer igång.

Denna helg har varit bra, men har tyvärr blivit förkyld och haft feber. Det värsta med förkylning är ju att det blir så långdraget, jag vill fortsätta träna så som jag gjorde förra veckan, men det känns rätt omöjligt nu. Känns som jag kommer missa en del i skolan också, imorgon har vi idrott och på torsdag ska Top o Teknik har friluftsdag, hoppas jag är frisk till dess iaf.

Just det ja, min helg. I Fredags var jag ute med Anna och Amanda, det var skoj, trots att jag var luspank och inte hade råd med nåt i baren (som tur var blev jag bjuden). Jag fick också reda på lite sanningar/lögner om en viss person. Jag tror inte på dem, faktiskt, men jag intalar mig att jag gör det, så att jag kan fortsätta med det jag gör. Stöta bort, vara arg, inte må dåligt. Varför ska livet vara så komplicerat? Det är väl vad man gör det till.

Nu har jag min chans. Till inget känns det som. Men livet är inte slut. Det har knappt börjat. Om ett par månader börjar det. Nu börjar det. Nya kapitel kan börja närsomhelst. Bara man vill. Jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0