Provångest

Har mitt sista matte E prov på torsdag, känner mig rädd. Började träna på det idag, kanske inte så bra. Jaja, tog en paus nu för att jag förtjänar det, snart ska jag sätta igång igen, en timme till idag tänkte jag. Var tvungen att sätta på datorn och spela musik, känner mig så sprallig, hoppig och sjungsugen för tillfället, hehe.

Jag vill göra något kul, jämt. Så känns det nu i alla fall. Jag vill kalasera, umgås med bra människor, flytta från detta ställe, inreda mitt badrum med ko-saker, busa med alla katter, spela TV-spel, skratta. Ja, allt kul, smått som stort, helt enkelt. Längtar efter framtiden, samtidigt som jag är rädd för den, men rädslan börjar minska alltmer nu.

Tyvärr lever man ju i nuet då, mitt nu är otroligt kaotiskt. Skulle jag beskriva det så skulle jag säga "FRÅGETECKEN" om allt och lite till. Väntar på förändringar, små saker som gör en lycklig, det är vad jag vill ha. Tyvärr får man inte de där små sakerna man vill ha, inte heller de stora. Det suger.

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0