Public enemies

Har man inte sett Public Enemies än, så ska man defenitivt göra det. Det är min favoritfilm just nu, den är väldigt ball. Verklighetsbaserad, John Dillinger var en stjärna. Se den! Johnny Depp spelar Dillinger, den är nästan värd att se bara för det. 

Min dag började inte som en bra dag, min dag börjar med engelska mellan åtta och nio-någonting. Därefter börjar vi igen tio i tolv. Jag kom till skolan, fick reda på att boken jag läst (ca 200 sidor in) inte dög att läsa. Hade engelska i kanske tjugo minuter, sen var det bara att vänta. Försökte jobba matte, det gick väl sådär. Var ganska så bitter över engelskan, det är såna händelser som får en att INTE vilja fortsätta bry sig.

Sen började väl dagen gå mot det bättre, gjorde en redovisning, fick prata ur mig med Carro, åkte hem tidigare med Anna och pratade ännu mer problem, jag och Anna är så otroligt lika på något vis. Tur att det finns människor som verkligen förstår sig på en.

Väl hemma fick jag fjutt på brasan, städade tvättstugan och garderoben på toaletten. Kände mig mycket duktig. Nu har jag skrivit en artikel till engelskan också, den som skulle in i November. Tur att jag är så punktlig. På tal om punktlig så trodde jag att jag skickat in en uppgift i svenskan, visade sig att så var INTE fallet, mailet kom inte fram. Så måste använda min privata mail, känns pinsamt att skriva till lärare från en mail som heter något på idiot..funderar på att skaffa en ny, mer formell mail till sådana ändamål. 

THE STARS NEVER SHINE ON THE WILDHEARTS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0