Sick and tired of those boys

Är för tillfället djupt inne i psykologins värld, men ansåg att jag behövde en paus nu. Känner mig lite kluven när det kommer till psykologiuppgiften. Jag har menat att skriva om social fobi samt panikångest, men funderar starkt på att skippa panikångesten och bara skriva om social fobi. Vet inte om det blir tillräckligt då?

Jag ligger efter i skolan för tillfället, rätt rejält. Främst då i engelskan. Blir så arg på mig själv, jag är i slutspurten på gymnasiet och nu sackar jag efter. Dumt. Skärpning Lovisa!

Jag är beroende av The Hills och The City förresten. Premiär av The Hills om cirka tio minuter, kl 18.10. Jag ska se, fast har redan tjuvtittat på avsnittet som visas idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0