So sick of love songs

Hej hej hallå dagboken!

Sitter, SOM VANLIGT, med psykologin. Lite drygt, men ska försöka göra klart den idag i alla fall. Slutade tidigt idag så jag åkte hem med elva bussen, det kändes behövligt. Väl hemma eldade jag och somnade, men inte samtidigt som tur var!

Imorse, på bussen, skulle jag lyssna på MP3 tänkte jag, tyvärr hade jag bara med mig hörlurar och batteri, ingen mp3. Taskigt läge..undrar vart den är? Hmm...

Finns det något värre än dramatik i vardagen? Jag är so over drama!

Jag ogillar rökare, speciellt de som röker inne. Jag ogillar också tjejer som är arga på andra tjejer utan anledning. Även om tjejen blivit tilsammans med din gamla kärlek så kanske du åtmintsone borde prata med henne INNAN du vräker ur dig en massa skit? Bara en liten tanke. Det är nog en av alla de negativa saker med att bo i en håla. Att vilja ha kakan och äta den samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0