241110

Hej ♥
Ibland är då livet för intensivt. Åh, varje gång jag sätter mig här för att skriva så blir jag helt tom. Vill hellre skriva dumma låttexter från folk som kan formulera sig 100 ggr bättre än jag kan,men ändå säger allt det jag tycker och tänker. Hmm, tänkte försöka att undvika det nu. Så det blir nog bara vardagstrams med andra ord.
För tillfället sitter jag och räknar, men insåg tillslut att det blev lite jobbigt. Så jag tog en paus nu. Jag väntar på Tom även kallas brorsan. Vi säger att vi ska äta sushi, men jag hoppas att han inte vill längre. För det vill inte jag. Av dessa anledningar:
1. Jag måste klä mig i finare kläder än mjukis
2. Jag är rätt fattig idag
3. Jag måste köpa en del saker jag egentligen inte har råd med, så jag borde inte även köpa sådan mat. När jä kan kok mä nudler.
4. Jag är en fegis och vågar inte prova. Jag gillar inte fisk värst mycket men har inbillat mig att sushi ska vara gott. Vill jag verkligen riskera att förstöra denna idyll?
Jaja, ska väl räkna.
Ps. Det luktar sopor i mitt kök..jag borde kasta dem. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0