Damn, it's dark.

Livet är verkligen en hora..och ibland har man pengar. Oftast inte tydligen.

Men ja, sånt är livet tydligen. Det gör ont, man blir förnedrad, man blir nekad och lämnad. Hela tiden. Hela jävla tiden. Men jag förtjänar det väl..jag har inte direkt betett mig som en god fe tidigare heller. Ödet kanske.

Idag ser jag dessutom ut som Skurt i mina glasögon. Jag och Frida diskuterade det igår. Varför är det mode att se ut som skurt? Vi talar då om alla stoooora glasögon som folk som inte har synfel bär. It's sick. Men samtidigt jävligt smart..för ingen kan ju vara 100% säker på att personen inte har ett synfel, därför kan de inte få kritik. Mohaha. Jag vill iaf inte se ut som SKURT.

Idag finns lite kämparglöd iaf, lite jävlarannama, jag ska ändra min jävla rapport nu och få godkänt. Det suger och jag vill egentligen inte bry mig..men jag inser iaf nu att jag måste ta tag i den.

Damn, you breaker of my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0