Torsdag

Hej ♥
Livet börjar faktiskt kännas mer harmoniskt nu :) Jag känner lugnet skölja över, jag kan faktiskt inte kontrollera allt hela tiden. Känns bra att inse..slappna av och acceptera.
Veckan har varit bra, eller ja..senare delen av veckan eller vad man ska säga. Tisdag och framåt. På tisdag kom Tobbe, Benny och Malin. Tobbe försåg mig dock med fööör mycket godis. Malin stannade på kvällen och vi kollade på bilder, tv och pratade. Vi diskuterade vad hårt livet är, men jag kom faktiskt fram till något. Blev rätt stolt över mig själv :) Dagen därpå åkte Malin hem, jag räknade och sen kom min andre goda vän Tom. Tom & jag åt mongolisk mat..eller ja, vi åt på mongolian, men vi åt kinamat. Min rätt lät så otroligt god, men smakade mest bara friterat :/ Isch för det. Nåja, idag har jag vart på Uni, fikat med mig själv och sen mött upp Carro. Vi har kollat på mobiler och shoppat loss, både på stan och på bergvik. Köpte en jättefin tröja, verkligen to die for. Jättemysig, till den gjorde jag ett eget halsband. Ja, jag köpte smycke och snöre för sig själv på panduro that is :P det blev jättefint tillsammans :) När jag köper min nya telefunkas ska jag ta kort på det. Känns jättedumt att köpa ny fån nu, men jag tror jag är så illa tvungen, min dummar sig som bara den :(
Oj va långt det blev. Är dock bara en som läser, så det lär inte bli så många som får lida :P
Ikväll ska jag mysa och mysa med mina små katter. Ska leka med dem en massa..eller ja, så mycket jag orkar iaf. och de.Tror de är lite understimulerade såhär i kyliga vintertider :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0