Kaff

Hade en sån otroligt mysig eftermiddag med mig själv i mitt egna mansion igår. Var verkligen underbart..pysslade i hemmet, gjorde mig festfin och drack vin. Jättemysigt. Verkligen :) Alltså, jag satt inte och söp mig stenfull, utan endast ett glas i samband med sminkningen. Sen åkte jag till Frida och hade mysigt med Linda, Frida och Tom (Tom var dock ososcial och grinig, men känner ändå att han borde nämnas liksom?) Nu sitter jag och slurpar kaffe och ska snart fixa lite här hemma, älskar att fixa. Det bästa är att det finns så otroligt mycket att fixa med, känner dock att pengar skulle vara kul i situationer som dessa, men inser att jag kan ta mig rätt långt på de resurser jag har också. Och då är det ett pågående projekt liksom :)
Nu ska jag förtära lite mat :)
Hoppas mina femhundra läsare har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0