A shortweekend, like you would call it in Änglish

Idag gjorde jag sista tentan på denna kurs, och blev godkänd (vill ej skryta, men är RÄTT säker på VG) Jättekul, verkligen. Nu har jag ett projekt som ska skrivas. Sen tar vi adjö av denna kurs och skattar oss lyckliga att vi inte valde att bli Energi- & Miljöingenjörer ;) Varför skriver jag vi istället för jag undrar då alla läsare? Jo, jag pratar mycket med mig själv..typ som två personer. Inser att det är mer negativt än positivt (såklaaart).
Nåja, nu sippar jag på en god kopp te och ska äta en smörgås snart. Perfekt kvällsvickningsmat (särskilt när man är fattig och ej har råd med annat).
Ta mitt skimmer för jag brinner :)

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: ja, why not?

2011-01-18 @ 16:08:12
URL: http://retromaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0