Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gör man inte alltid det? Kan vara småsaker; betalade min första räkning, blev medlem i djurens rätt, skaffade katt från djurskyddet..ja. En massa jag aldrig gjort förr.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm..tror inte det. Men i år är löftet att bli lyckligare. Så. Skriver ner det här så jag inte ska glömma.
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nopp..om inte djur räknas :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej..tack och lov.
5. Vilka länder besökte du?
Hah! Norge! Om ens det?
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer lycka och glädje, tack!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Valborg for sure..
8. Vad var din största framgång 2010?
Oj, karriärmässigt är hela jag en framgång :P Men annars var det väl att vakna upp, inse att livet inte kunde levas på detta sätt. Hände rätt nyligen dock. 
9. Största misstaget?
Att se mig själv som ofelbar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte nämnvärt..
11. Bästa köpet?
Zekoveko..en brolla till Eivor-katten.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Senare halvåret; katter och hyra och mat. Annars mest alkohol & fest skulle jag gissa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :)
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Den där..ni vet. Hey soulsister. Samt liebe kälter ngt..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.. :/ Men ändå gladare..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Älskat mer sunt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ett svin
18. Hur tillbringar du julen?
Hos mamma & pappa. Med julmat och besök av morfar.
19. Blev du kär i år?
Ja
20. Favoritprogram på TV?
Ja, det är väl alla de där Animal Rescue grejerna på Animal Planet. Beroende.
21. Bästa boken du läste i år?
Jag har läst otroligt många
22. Största musikaliska upptäckten?
ALL irländsk musik + meeer Mustasch 2010.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Önskade inget..eller jo, tårta. Det fick jag :)
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja..önskade inget..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade :( Sen hem och firade med familj och Pevan & Daniel..sov. 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja..jag jobbade för mycket..hela sommaren. Då var jag bitter. jag hade kunnat vara snällare och mindre störd också.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vanlig..lite flummigare på senare tid kanske.
29. Vad fick dig att må bra?
DU
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jason Statham (muums)
31. Vem saknade du?
Mormor, katter.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj..alla nya jag träffade är bra på sitt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0