Nytt kapitel

Hej!
Har varit lite off på sistone, mycket att göra på Uni. Och mindre lär det inte bli på ett bra tag.
Förra veckan längtade jag så efter att få slänga in mitt projekt och börja på nytt men ny kurs, för det var "så mycket" just då. Ja, jag kan numera berätta att det är ÄNNU mer nu. Massa, massa, massa matte. 8h per dag behöver att läggas ned. Inte så jättekul faktiskt. Jag kan tycka att det är skönt att komma hem och inte ha en massa måsten, utöver hushållsbestyren då.
Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen, försöka hänga med bara.
Verkar dock som att den eventuella utlandsresan får skjutas upp, i detta tempo kan jag nog inte riskera att missa en vecka. Lite synd..men ska se vad jag kan göra ändå. En resa vore trots allt bra för mitt välbefinnande :)
På tal om välbefinnande så äter jag rosenrot, har gjort det i tre veckor nu och jag känner mig faktisk mer koncentrerad på det jag gör, mer livfull..ja, mer energi helt enkelt. Sen kan det ju bero en del på inbillning, men känns det bättre så gör det och då spelar inte anledningen så stor roll :)
Nej, nu blir det natten. Uni 9-13 sedan händer det GREJER.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0